Kontakt

Roller Grill Sklep
ul. Popiełuszki 26,
85-863 Bydgoszcz,
woj. kujawsko-pomorskie,
tel. +48 513 033 401,
e-mail: info@rollergrillsklep.pl

Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyc na dwa sposoby:

1. Zamówienie bez rejestracji, czyli bez zakładanie konta. Wybierz produkt przejdź przez wszystkie kroki zakupu (wybierz urządzenie, podsumuj koszyk, wybierz sposób dostawy i zapłać).
2. Zarejestruj się. Dzięki temu zyskujesz możliwość wglądu w swoje konto i status zamówienia. Wszystkie Twoje dane będą zapamiętane, będziesz mieć swój dział z ulubionymi produktami i dostęp do specjalnych promocji.

Czy mogę zwrócić towar?
Zwroty możliwe są tylko od osób prywatnych z zastrzeżeniem, że produkt nie jest przeznaczony do prowadzenia działalności gospodarczej.

Wymieniany lub zwracany towar musi znajdować się w stanie niezmienionym oraz
w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu. Towar nie może nosić znamion uszkodzenia,
używania, zabrudzenia, zarysowania lub śladów innych uszkodzeń.

Wymianie lub zwrotowi nie podlegają towary sprzedawane na indywidualne zamówienie
Kupującego.

W każdym przypadku jeśli otrzymałeś nie ten model co zamawiałeś wymiana nastąpi na nasz koszt.

Kiedy mogę spodziewać się swojego zamówienia?
Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, paczka z zamówionym towarem jest wysyłana następnego dnia do Ciebie. Zawsze jest to wysyłka priorytetowa.

Czy mogę odebrać produkty osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości. Jest to sklep internetowy i sprzedaż prowadzona jest wysyłkowo.

Czy sprzedajecie na raty?
Jeśli jesteś zainteresowany zakupem na raty lub leasingiem prosimy o kontakt.

W jakim czasie od momentu zamówienia otrzymam towar?
Produkty wysyłamy najczęściej w ciągu 24-48h od momentu przyjęcia zamówienia.

Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?
Dajemy Państwu pełną swobodę w wyborze formy zapłaty. Możecie Państwo zapłacić przelewem na jedno z naszych kont, za pobraniem kurierowi lub karta płatniczą za pomocą PayU.

Jak złożyć zamówienie?
1. Kliknij "do koszyka" przy wybranym produkcie
2. Wybierz formę dostawy kurierem oraz rodzaj płatności.
3. Wypełnij tabelki formularza zamówieniowego danymi osobowymi.
4. Zatwierdź zamówienie i sprawdź skrzynkę mailową gdzie otrzymasz potwierdzenie zamówienia towaru.

Kiedy sprawdzacie czy pieniądze z płatności przelewem są zaksięgowane na Waszym koncie?
Staramy się sprawdzać przelewy na bieżąco. Czas księgowania zależny jest od sesji ELIXIR banku lub rozliczeń systemu kart płatniczych.

Sklep internetowy Shoper.pl